Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Friday, February 18, 2011

postás bácsi...

vagy néni, nem tudom, mert nem voltam itthon, amikor itt járt, de lakótárs átvette a csomagot... tegnap érkezett, de csak ma volt mikor fotózni, s az is csak lámpafénynél...
Rita küldött olyan csomagot, amitől még a lélegzetem is elállt... volt szó róla, pontosabban CSAK arról volt szó, hogy küld nekem abból az anyagból, amit vett, hogy próbáljam ki... erre olyan csomagot rittyentett, hogy csak na! (volt rá ürügy... vagy ügy, akár annak is nevezhetnénk az éppen elmúló dátumot) Küldött soksoksoksok anyagot, mindet cimkézve, amit én szégyenszemre sose csinálok, képeslapkeretet, ha ezt így nevezik (azt hiszem, igen), fincsi fincsi teákat, szütyőt (aminek eddig híjában voltam), hogy legyen miben tartsam az éppen készülőben levő projektet, egy olló-, tű- és fonaltartót, fonalakkal együtt, amit reggel használatba is veszek a szütyővel és az ollóőrrel együtt! S az a minta, ami ezen van... sokat kell én még nőjek, míg az én kezem alól is hasonlók kerülnek ki majd... S ami mindennél fontosabb, kaptam egy levelet is... no, az... AZ. (Te érteni fogod, Rita...)
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT!!!!
                                                  
               







No comments: