Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Monday, January 12, 2015

ajándékok

Arról fotó nem készült, amiket kaptunk, s arról se mind, amiket adtunk, de néhány hímzésről igen, mikor még volt rá időm és erőm...
Ő szerelem volt, minta híján képről kirajzoltam kockás lapra, s arról hímeztem ki, dekoráció volt a konyhában az Ünnepek alatt:

 Kollekció az ajándékba készült hímzésekről:

 Az elsőt Katika kapta:

 Ez a szomszéd bácsinak és néninek készült, nagyon kedves nyugdíjas ír házaspár, Chris és Anne:

 Ez a miénk maradt, de készült egy ugyanilyen Barbarának és Davenek, majd az új házukban avatják fel:
 Készen lett a babaköszöntő is, most már az adatok is rajta vannak, amint lesz erőm, fotózom azt is:
Horgoltam is elég sokat, angyalkákat, hópelyheket, díszeket a fára, de már elpakoltunk mindent, s fénykép nem készült... majd idén karácsonykor gondolom fog...
A fa, alatta a másoknak készült ajándékokkal:
 S a fa, a kapott ajándékok egy részével, s az Ajándékkal:

S az Ünnepek így teltek:
Szenteste még egyben voltunk:
 December 27-én megszületett, 29-én meg már itthon volt kincsünk, Áron:

Ilyenek voltunk, vadak és jók... :)

3 comments:

Monika said...

Csodálatos!!!!!Annyira örülök neked,nektek,a Babának!!!!!!♥
Ez a kislány nekem is szerelem, nekem sincsen mintám, de ki lehet hímezni fotóról.:)
Az a babaköszöntő hatalmas munka .Jó sokat alkottál!!!!
Ölellek!!!!♥

Palkó said...

Gyönyörűek és boldogok! :)

Nagyon szépeket hímeztél, csodálom, hogy volt rá erőd!
Annak meg nagyon örülök, hogy jelentkeztél!!! Majd friss fotót is készíts Kiskincsetekről :)))

Timi said...

Mennyi mindent készítettél!!!
Csatlakozom Palkóhoz: majd raksz fel képet a babáról? :o))) Biztos sokat nőtt már...