Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Monday, March 14, 2011

napraforgó

...tű nem járt a kezemben már több, mint egy hete, megvannak ennek is az okai, de nem részletezem...
Ellenben ''alkottam'' mást... :P
Az eredeti recept Limarától van, annyi különbséggel készítettem az én változatomat, hogy a tésztájába köménymagot is gyúrtam (sajnos nem eleget, ez volt a visszajelzés és az én ízlelőbimbóim is többet kívántak volna), a töltelék pedig medvehagymás philadelphia krémsajt, tejföl és reszelt mature cheddar sajt keveréke, semmi fűszer... A közepére tök-, napraforgó- és fenyőmag keverékét szórtam - ilyen lett és el is fogyott...
Sajnos csak az egyikről készítettem fotót, pedig kettőt gyúrtunk le... minden napra egy...:P (és meg is dícsértek érte)

2 comments:

Csandi said...

nyami , de guszta:)))

Rita said...

Igazán szerettem volna megkóstolni egy fincsi tea s legfőbbként a TE társaságodban!!!