Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Sunday, April 24, 2011

nem nyertem meg....

... hát kivarrtam magamnak... :)
Tralala minta, Adri játékán lehetett rá jelentkezni, de a szerencse nem nekem  kedvezett... nem hagyhattam annyiban, annyira tetszett a minta, hogy elkészítettem én is... nem az eredeti színekkel, mert nem volt sötét vásznam, de nekem így is tetszik...
                                                                                                





6 comments:

Nagymamis said...

Hogy ez milyen aranyos! Nagyon ügyes vagy!
Gyönyörűséges, szép húsvétot kívánok nektek!

Belinda said...

Nagyon szépen köszönöm az ünnepi jókívánságot, és nektek is minden szépet és jót! :)
Szép lett a hímzés, és haláliak a csibék is! :)

Cat said...

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok én is Nektek! :-)

Vera said...

Nagyon szép lett! Gratulálok...

Andulka said...

Szerintem nagyon klassz lett!

N. Adri said...

Köszönöm a jókívánságot, neked is kellemes ünnepeket, már amennyi még hátravan belőle.
Én sem eredeti színeket használtam, sem a hímzővászon, sem a fonalak kiválasztásában. (kivéve a fehér x-eket) Nagyon jól néz ki így is. És ugye, milyen haladós volt? :-)