Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Saturday, May 11, 2013

kaporvirág 2

olyan 60-70%-ban megvagyok vele... az egyik szín még hártavan, meg a kontúrozás... csak rátettem az egyik párnára, hogy látsszon a formája...





s egy kép, amit a fb-on találtam...

5 comments:

Palkó said...

Szépen alakul a párna :)
Sajnos az angol szöveget nem bírtam megfejteni :(

Hajni said...

Végre rájöttem, hogy mi a baj az agyammal... a bal felén nincs semmi jó (egyenes), a jobb felén meg nics semmi (nothing left)
Angolul a left - bal, marad, right - jobb, helyes, egyenes... szójáték...

Timi said...

Szép lesz a párna nagyon!!!!
A FB-os kép pedig nagyon jó :o)))

Zsuzsa said...

Ez a kapor minta...meseszép! Mekkora a mérete (IKEAs kispárna méret)? Az angol szöveg fárasztó, de most igaz rám :-D (nem szeretem a szójátékokat magyarul sem :-))

Palkó said...

Köszi a megfejtést! :) Tetszik :)