Labels

kész munkáim (57) ajándék (54) hímzés (46) öröm (43) hála (38) babás (37) csak úgy (36) advent (33) eszem-iszom (29) tavasz (24) horgolás (23) születésnap (20) virág (20) gyász (19) utazás (18) évforduló (18) karácsony (16) játék (12) húsvét (9) mackós (9) tél (8) Andi (7) nyár (7) uk (6) LizzieKate (5) Manka minta (4) ima (4) díj (3) kirándulós (3) k��sz munk��im (3) ősz (3) esküvő (2) horgol��s (2) rose sal (2)

Monday, June 3, 2013

kaporvirág update

Sajnos lassan haladok, ez a munka kikészít, rongy vagyok, csak nézek ki a fejemből...
Azért valamikor csak készen leszek vele...




Ez ugyan bürök, de hasonlít...:)
Szép hetet!

5 comments:

Timi said...

Fel a fejjel, kitartás!!! Hamarosan vége az eperszezonnak! :o)

Hajni said...

ajaj, de még milyen hamar!!!:) részltek hamarosan, most még titkosak...

Palkó said...

Pont én is azt akartam írni, hogy "fel a fejjel, lesz ez még így se..." - bár ez nem túl biztató... :)
Szóval örülök, hogy még megvagy... és a titkos részletek tényleg biztatóan hangzanak... :)))

Zsuzsa said...

Imádkozom a "titkos részletekért" amióta tudom :-) A kapor csodaszép, pont tegnap gondoltam rá, amikor szinreszínt olvastam (rengeteg a kaporja a kertben), hogy a nénje mindig zsákokba tette a megszárított fűszernövnyekt, és hogy a te mintádból és színre szín kaporjából micsoda páros lehetne :-D

Hajni said...

:) lesz ez jobb, már a láthatáron van:) s most néztem én is színre színt, anyu kertjében is sok a kapor...:)